21 JANUARI

2010-01-21 21:01:15
0 kommentarer
God kväll därute! ♥

Gud vad chill det var i skolan idag.
Hade bara textkommunikation där det pratades om 2:ornas magasin som hade release igår, och så fick vi nya uppdrag till webbtidningen! Jag ska försöka få fatt i Linus Tunström som är chef för Uppsala stadsteater. Blir en liten utmaning, inte lika lätt att få fatt i honom som det var med förra men men, jag älskar utmaningar så det kommer bli fint!

Slutade iaf tidigt idag, skönt som fan då jag inte sovit mer än 10½ timme de senaste två dygnen. Bra va? Så ikväll tänker jag sova tidigt, typ snart. Imorgon är det fredag och jag ska baka (och göra en fotouppgift samtidigt) till mormor, träna med mamma och chilla järnet. Helgen kommer bestå av plugg, plugg och ännu mer plugg.

Men nu blir det snart sängen. Puss!




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: