22 JANUARI

2010-01-23 00:13:52
0 kommentarer
Godkväll! En sen uppdatering idag vill jag säga, men jag har gjort en massa hela dagen så... eh. Ja. Vad har jag då gjort istället för att uppdatera i bloggen?

Jag har bl.a gått i skolan tre timmar, åkt hem, gjort en fotouppgift (bakat en kladdkaka och gjort instruktionsbilder), sovit, lagat middag, ätit middag, organiserat i mina block samt skrivit upp viktiga datum i min kalender. Sen ungefär en timme tillbaka har jag varit ledig, och då har jag lagt in bilderna jag tagit idag, pratat med käraste och kollat facebook. Snart blir det sängen, ska försöka få upp några bilder på bloggen först - dock verkar det omöjligt!



Bild 1:
mitt mellanmål. Yoghurt med krusbärssmak, müsli och kanel ♥
Bild 2:
kladdkakan när den var helt klar. ser riktigt gott ut, inte smakat än

© Linnea Björk Eriksson



25 minuter senare:
Se där! Två bilder får ni iallafall. Om några minuter kommer det en dagens +/-, och efter det en bild jag vill visa. SEN ska jag sova. Gött!




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: