2 7 J A N U A R I

2010-01-27 22:18:23
1 kommentarer
Jag mår helt...usch. Magsjuk är jag, och det enda jag har ätit idag är en pytteliten portion med potatisgratäng, och en macka. Sen har jag bara levt på blåbärssoppa, och det är nog det godaste som finns! ♥ Åkte från skolan efter matten, för jag kände verkligen att jag inte skulle klara av hela dagen (då bl.a kallsvettades jag, var påväg att kräkas två gånger, yr, ögonen gick i kors) och åkte hem till F - mitt andra hem.

Direkt när jag kom hit så gick jag och la mig, men somnade inte förns efter två timmar. Sen helt plötsligt ropar F's mor och jag tycker det bara har gått två sekunder sen jag somnade, men då hade det gått nästan tre timmar. Då satte jag mig vid datorn, och började sakta men säkert göra en ny design till bloggen, som blev klar för ungefär 30 minuter sen. Är rätt nöjd, inte helt med headern men men, det går inte att göra något åt det nu.

Imorgon blir det att sätta sig på bussen hem när F börjar, är hemma runt elva då. Då blir det att vila upp sig så jag förhoppningsvis kommer iväg till skolan på fredag (vi ska åka skridskor, eller inte jag - då bryter jag mina ben).

Hursomhelst ska jag sova nu, har känt i flera timmar att ögonen inte pallar mer snart. Men förhoppningsvis hörs vi imorgon. Puss och godnatt!

REBECCA

Gumman, krya på dig! I dag är det jag som kallsvettas., mår illa varje sekund, yr och känslig mot allting just nu. Bara lägga mig ner och skrika och gråta. Tänker på dig! VI måste vara friska på måndag för då ska vi ha kul och tänkte bjuda dig på fika sen efteråt <3

2010-01-28 09:21:08



Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: