FÖDELSEDAGSKALAS OCH GLADA NYHETER.

2010-01-20 22:40:46
0 kommentarer
Som sagt så var jag på kalas innan. Det var jättemysigt med fika, tårta och kaffe, + en massa spring i benen hos ungarna! Vi var där vid halv sex och åkte hem så vi var hemma till halv åtta, var helt slut när vi kom hem, därav denna dåliga update.

Förutom kalaset så hade jag skola idag (as usual) och det var tråååååkigt. Journalist-tvåorna hade release på sina magasin så vi slapp hälften av svenskan, men annars var det dött. På bussen till Enköping träffade jag på en gammal "vän" och småpratade lite med honom fast jag inte ville, var översocial med Rasmus istället. SOM TUR VAR så pajade växeln vid Studentstaden, men helt plötsligt började den funka igen när de flesta hade bytt till en ersättningsbuss. Den åkte min "vän" med och så slapp jag honom!



Och så vill jag passa på att gratta Fabian och Jennie till deras femte barn som kommer till världen i Juli; grattis!




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: