O U T F I T

2010-01-29 15:21:07
0 kommentarer
Hej igen!
Freddie är i Heby nu, då tar det ca. 30 minuter för han att komma hit - beroende på väglag. I och med att det har varit "snökaos" i några dagar nu, så är det antagligen inte plogat ett dugg, så det kommer säkert ta lite längre tid.

Nu har jag iallafall duschat, det var väldigt uppfriskande måste jag säga! Dragit på mig kläder har jag, dock inte fixat håret eller så än. Tror jag skippar sminket idag faktiskt, det är ju bara F, mamma och brorsan som kommer se mig idag! Vi får se helt enkelt, hatar att tvätta ansiktet på kvällarna hursom, det är asjobbigt tycker jag, men nödvändigt. Men men, som sagt så kommer jag vara upptagen tills på söndag, blir inte mycket update alls i helgen faktiskt.

Bjuder på en dagens outfit tills vi hörs igen. Puss!








Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: