PROMENAD I DET MYSIGA VÄDRET

2010-01-23 14:11:37
0 kommentarer
Kom alldeles nyss hem från en promenix med mamma.
Blir att fixa en kopp kaffe igen, sedan ska jag maila min svenskalärare och därefter gå till mormor för en fika och pratstund.

Jag har bestämt mig för att byta ämne på Svenskan (för er som inte vet vad jag menar, så ska vi hålla ett tal med valfritt ämne). Ska istället prata om min gammelmoster Tora, som dog år 2006. Mormor och mamma tyckte att det jag egentligen skulle prata om var för svårt, och dessutom var tydligen min morfars mamma tokig (?) så det kändes inte som jag skulle kunna prata om henne. Tora betyder mycket mer för mig.

Men men, bjuder på en bild på hur det ser ut om man står på balkongen och tittar ut. Snön håller på att smälta, ser ni? :>


© Linnea Björk Eriksson

 

 





Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: