Dygna..?

2010-07-16 17:16:01
0 kommentarer
Både jag och Freddie börjar bli lite förskräckta över hur snabbt dagarna går. Men som jag sa till han för ett tag sedan, "vi får skylla oss själva som sover till 2-3 varje dag". Men what to do? :< Antingen dygna, eller vara vaken länge, sova någon timme och gå upp jättetidigt så man somnar tidigt.

Felet med det andra alternativet, att bara sova någon timme och gå upp tidigt är att, för mig, så funkar det en natt. - sen är jag tillbaka i samma mönster igen. Jag funderar på att dygna... men stackars människor som får stå ut med mig då, för när jag är för trött, så blir jag en bitch eller dryg som fan. Antingen eller. Får tänka på saken tills senare!


Ska dra ut Freddie och handla snart för vi (läs: jag) ska göra en favorit i repris: rigatonin. Behöver handla hem skinka, champinioner, matgrädde och riven ost. Latero! ♥





Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: