Ett stycke fnatt och oväder.

2010-07-17 22:00:16
0 kommentarer

"Imorse" när jag vaknade trodde jag att jag fått fnatt. Jag tyckte, och trodde verkligen det, att klockan var 18:45. Va? Jag sprang upp, gav katten fisk, slängde i sköldpaddan i badkaret med lite käk.. och sa till Freddie att han inte vill veta hur mycket klockan var. Jag sticker ut i köket igen, kollar på klockan där och ser att den står på 16:15... Haha, då tror jag att den har stannat och inser inte förens jag går in och kollar på min mobil att klockan är så mycket.

Så ja, vi har faktiskt inte gjort ett skit idag. Det är ett oväder påväg verkar det som, dels för att på fem minuter har det blivit kolsvart ute och dels för att mitt huvud känns som om det ska sprängas när som helst. - brukar ha huvudvärk när det är åska på g. Alla våra planer om att åka och bada ikväll spolades ganska snabbt när det blev aktuellt för Freddie att köra ICC 10man altrun och såklart på grund av vädret.

Såhär ↓↓ ser det ut om man kollar ut genom fönstret från köket, mot Stockholm.





Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: