Fan för att ha en inglasad balkong.

2010-07-13 20:19:42
0 kommentarer

Går fan inte att leva i denna värme. Visserligen har det varit blåsigt idag, but still, 32° och solen steker. På kvällen, som igår, var det sjukt skönt - då kunde man iallafall andas! :) Vi var och grillade hos Freddie's brorsa igår, med rosa tårta och laxburgare, potatis och hollandesås. Jag bara NOM NOM NOM NOM! Hahaha.

Jag tog mitt första dopp i fredags!! Samtidigt som en liten liten chey vid namn Clara kom till världen. Världens gulligaste unge, och minsta jag har sett! ♥ Man längtar inte lite efter en egen liten knodde nu alltså...helt underbart verkar det vara. Men tillbaka till badet - vi åkte iväg vid sjutiden på kvällen, åkte ut mot Skattmansö, ca. 2-3 mil utanför Enköping, och letade efter en speciell badplats. Vi kom dit, men det var för mycket folk.. så vi drog vidare. Hittade en mysig liten badplats någon kilometer därifrån, helt underbart skönt i vattnet var det. Vi skulle åkt idag igen, men blev förhinder, så vi åker imorgon istället.

Blir och ta det lugnt nu ett tag, läsa en bok antagligen. Hörs! :>



Jag och Freddie för någon sommar sen.... oldie.





Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: