Känslokaos

2010-07-22 23:56:30
0 kommentarer
Idag har jag mått på alla möjliga sätt som går.

Är lycklig, men ändå har jag ångest och är jätteledsen. Hur går det ihop kan man fråga sig..? Jo, det är nämligen så att jag ska åka hem imorgon. - efter tre veckor. Freddie ska åka till Lysekil - västkusten - och jag ska hem och spendera lite tid med min familj. Inget fel med det. Bara det att jag kommer sakna min bebis så otroligt jävla mycket. ♥ Kommer kännas så tomt i min stora säng. Ingen att krama, pussa, slå på, duscha med, dryga med.. åh. Ja, ni hör ju hur jag är, har en stor klump i magen.


Men iallafall. Vi var hos Freddies bror idag med svärmor, hon hade ju inte sett lillcheyen än. Tycker bara mer och mer om lillan! Så jävla söt, så liten, och hennes hår är himmelskt mjukt. Helt underbar bara. ♥ Hursomhelst, vi fikade, busade med ungarna, katterna, snackade, spela xbox. :} Om ett tag skall jag och bebi ta ett bad och prata lite, sen blir det s o v a.





Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: