Meckare Linnea

2010-07-20 17:26:36
2 kommentarer

Sådär, nu är jag hemma igen.
Blev lite gjort idag, då F fick ryck och mecka med sin bil - jag hjälper till. Vi fixade ett lackage i ett rör till servostryrningen. När vi var klara så drog vi en sväng till affären och köpte strimlad skinka, champinioner, riven ost, mjölk och loka till middagen ikväll. Blir champinion-/skink-/ostsås med pasta, gott!

Nu ska jag ta och diska, städa undan lite och eventuellt rensa på porslin (jag har lovat Freddie's mamma att göra det) innan maten. Pöss.


Picture from yesterday - 19/7. ↑


lina

Hejsan! Det är såhär, att jag behöver din hjälp!

Jag är med i Nellys skotävling, och försöker ragga röster.



Så, nu räknar jag med dig! Som tack för detta, så länkar jag dig på min blogg!

Du får fler besökare. Jag får röster. Alla vinner på detta?



Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men.

Gå in på min blogg för att läsa mer! Supertack! :)

2010-07-20 18:33:43 http://lawliet.blogg.se/
MYMiC

Duktig du är, skulle aldrig orka göra massa sysslor om jag var hemma. Skulle ytp.. sova xD

2010-07-20 18:59:08 http://mymic.blogg.se/



Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: