# så nära att du och jag blir ett tillsammans.

2010-03-22 19:32:27
0 kommentarer
En trött linnea, en måndagskväll.
Om ett tag ska jag ut och fotografera, fast jag har inget inspiration till det. Ska bildsätta en dikt, och tjaaaaae... inte världens enklaste. Svår att bildsätta må jag säga faktiskt, men inte omöjligt - så jag ska försöka iallafall.

Har ändå varit en rätt chill dag idag. Har skrivit två texter, två dikter alltså, + en "morning paper" som innebär att man ska skriva ner precis allt som kommer upp i tankarna. Väldigt kul, när man väl kommer in i det, och när man inte får kramp i handleden - vilket jag får jävligt ofta. Så ni kan ju tänka er vad mina tankar innehåller... haha. "FAAAN nu gör handleden ont, jävla jävla jävla skit!", okej så illa är det kanske inte. Men men. Bildsätta text var'e ja, hörs senare!



{ linnea eriksson.




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: