Hej hå...

2010-05-30 22:37:15
0 kommentarer
... här kommer jag och hälsar på!


Det var ett tag sen jag skrev något, och det kommer antagligen fortsätta i denna bana; att jag bloggar med några veckors mellanrum. :} Livet är ganska underbart just nu: slutar skolan för sommarlov på onsdag; på fredag tar snutten studenten, vem blir fullast? Veckan därpå ska jag på bästavän's skolavslutning och härja med henne, i miss you babe; jag ska på sleepover (prat om det) och så ska jag ta det lugnt, för då är det faktiskt sommarlov.,

Jag känner egentligen inte för att ta sommarlov, för det känns så.. hemskt. Eller inte hemskt, men sorgligt, eftersom vissa kommer man inte se på tre månader.




That's it for now, nästa gång jag skriver har jag sommarlov! Den ni. :}




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: