24/11.

2010-11-24 22:04:03
0 kommentarer
Hej hej hallå!

Fyfan vad det har snöat idag alltså... inte okej. Är säkert en 2 decimeter som
landat i Östervåla. Fast lite mysigt är det ju, när man slipper vara ute i det.
Imorse, när det visserligen inte snöat så mycket än {men blåste desto mer}
stod jag utanför redaktionen i Tierp o fröis arslet av mig. Men det gav löning,
jag fick sluta en timma tidigare, eftersom jag var där redan 7.35... jaja! :}

Imorgon är jag ledig. Det enda jag ska göra är att skämma bort min mor som
fyller 50 jävla år imorgon. Liksom, what?! 50 år? När blev hon så gammal? ♥
O så ska jag göra en intervju på morgonen, o på eftermiddagen ska jag in till
Uppsala med mamma o broder. Överraskningar, överraskningar, hehe. ;}

Nej, nu ska jag bara skriva den där listan, o skriva om det som är idag. Yäy!
Puss


Bild 1: Snö. Ser ni hur mycket det ääääär? :<
Bild 2: Min teaterhamster ♥




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: