5/11.

2010-11-05 11:37:06
0 kommentarer

Sorterar bland kläder hos Freddieboy. Den mannen har fanimig
mer kläder än jag har, dock ligger hälften i garderoben hela tiden -
men ändå! :} Just nu har jag tagit en liten paus o dricker jordgubbsté,
mummamumma ♥ o matar sköldpaddan.

Igår var vi o såg på Saw 3D, ingen handling men jävligt vidrig
skulle jag säga att den var - fast det är ju så med alla dessa
Saw-filmer. Förövrigt tror jag inte att biosalongen inte hade
någon jävla värme, för det var så kallt därinne att jag fick
gåshud (o inte pga. filmen, utan för det var faktiskt kallt!),
o det är ju inte så himla bra kanske.

Nä, ska fortsätta med kläderna o sen packa, o komma på
vad jag ska ha lillrussinet i när vi åker hem till mig idag.
O justja, eftersom vi ska till mig så blir det nog rätt
dålig update i helgen, men ska slänga in ett inlägg på söndag
när jag är tillbaka.

{ Gör mig sjuk så jag slipper den här snuvan också, gått med
den i fan tre veckor nu! Inte kompis :(( }

Puss.

 





Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: