Dag 1 – Presentera mig själv.

2010-11-21 20:37:26
0 kommentarer
Skulle publicerats i torsdags, men pga strömavbrott, krångel med blogg.esse o dåligt minne har det inte blivit av!

Jag är en sprallig o väldigt flummig tjej, vid namn Linnéa. Jag är född i Stockholm {på karolinska sjukhuset}
år -92. Mina föräldrar hade precis flyttat ifrån Stockholm, till en by som heter Östervåla där jag är uppvuxen.
Jag var som liten väldigt nyfiken, men också väldigt blyg, vilket kanske inte är en så bra kombination nu när
jag i "vuxen" ålder har varit med om tillräckligt gott och ont för en hel livstid.

Jag är idag 18 år, fyller 19 den 17/2, och det som förgyller min vardag är skolan, vänner, min pojkvän o
min familj. Jag går på journalistiklinjen på GUC, vilket är jättekul, då jag älskar att skriva/fotografera/hålla
på med layout - vilket är vardagsmat för oss som går journalistik med multikompetens. Jag vet inte riktigt
vad jag vill hålla på med när jag tar studenten, men något med skrivandet är en självklarhet!

Jag har alltid varit väldigt sprallig, kan nästan aldrig sitta still. Jag är alltid ärlig mot dem som är ärliga
mot mig, och är ofta en väldigt bra lyssnare mot dom som lyssnar på mig. Jag älskar min mamma och
min pojkvän mest av allt.
Tja, det var väl jag. I stora drag då, aldrig mer än vad jag vill säga! Hehe.




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: