Dag 2 – Min första kärlek.

2010-11-22 19:57:11
0 kommentarer
Oj, min första kärlek. Min första riktiga kärlek var nog med en man vid namn
Dennis. Det var 2007/2008 vi höll ihop, och det höll i åtta månader.

Jag och D träffades på en hemsida som heter kramkalas. Jag kommer ihåg att jag skrev en
forumtråd {ämnet är oväsentligt}, där han svarade anonymt. Jag loggade ut, för att sedan
logga in igen, och då såg han mitt namn, "youaregay" eller något sånt. Då skrev han till
mig i min gästbok. Det dröjde dock ett tag innan vi blev tillsammans, då han bodde/bor väldigt
långt ifrån mig, och jag hade en annan pojkvän den tiden vi började prata.

Sen har jag såklart haft andra, som inte hållt så länge, men som jag verkligen tyckt om.
Men den man jag vill dela resten av mitt liv är Freddie Carlström. ♥





Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: