HAMBURGARE!

2010-11-10 20:48:34
3 kommentarer
Chill dag. Gjorde ingenting på första lektionen, förutom att ringa
till min praktikplats {hon lät jättetrevlig!} o så höll jag o Clara
på med photobooth ((såklart)). Fotolektionen bestod till mestadels
av poker, haha läraren sa faktiskt att vi fick spela så vadfan,
klart man spelar då?! :} Sen fick vi en uppgift, att hitta en modellbild
som vi ska "efterlikna" med ljus o så... låter kul! O på gympan hade
vi yoga/avslappning. BEHÖVDES!




Jag har verkligen ingen inspiration till att blogga just nu,
vilket kan bero på att jag bara sov 4 timmar inatt. Men när
jag frågade Dennis nyss om vad jag skulle blogga om
tyckte han att jag skulle skriva om hamburgare! Jag åt det
nämligen idag.
Okej alltså, hamburgare är en platt köttfärsbiff {av nötkött}
som man har mellan två bröd. Mellan hamburgaren o
bröden ska man använda lite annat gott på, som t.ex.
dressing, ketchup, senap, tomat, lök, ost etc. etc.

Hamburgaren kom till USA i med tyska immigranter
från Hamburg i slutet av 1800-talet.

Såhär ser en hamburgare ut: 

Dennis

Hamburgare! <3

2010-11-10 20:50:22
ahmed

jag vill ha tre stycken tack

2011-01-28 17:41:50
Sofie

Mumsssss,

Gud vad gott det ser ut.

2011-02-20 17:21:16



Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: