Jag är grym!

2010-11-14 20:25:13
0 kommentarer
Efter en hel dags städande är jag helt slut. Har städat vardagsrummet,
hallen o mitt eget rum {före&efter bild nedan på rummet ↓}, har även varit
duktig o städat/möblerat om Russin's bur. +++++ har lagat mat! Grym jag är va?

Imorgon börjar as known APUn o jag börjar känna mig lite pirrig! Men jag
hoppas iallafall att det går bra, o att jag inte missar bussen. Ska eventuellt
{inget bestämt} åka till Freddieboy imorgonkväll, det jobbiga är ju att då måste
jag åka så sjukt tidigt på morgonen. Men jag vill så himla mycket åka dit,
så vi får helt enkelt se hur det blir!

Nu ska jag iallafall ta det lugnt med lite spel o musik,
o hoppas på att någon vänlig själ vill prata med mig :}






Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: