12/11-10

2010-11-12 20:13:33
0 kommentarer
Tjena. Idag är en dag som är både upp och ner. Idag var nämligen sista dagen i
skolan på en hel månad. På måndag går jag ut på APU, i två veckor vet jag
säkert {kan bli alla fyra veckor} o om jag inte får vara alla veckor ska jag
vara i skolan/hemma. Taggad! Förutom på det faktum att jag inte får träffa någon
av de människor som jag tycker om - förutom Freddieboy dårå.

Clara kommer jag sakna mest. Jag har aldrig haft så kul med en annan människa,
som jag har med henne. Puss på dig tjejen, jag vet att du någongång läser detta o
då ska du veta att du är min bästa vän. ♥ I love you.

Nä, detta får inte bli något depp-inlägg. Jag kollar på idol, sitter med urinvägsinfektion
o té. Ska {om jag bara kommer på hur man gör} fixa lite till magasinet. Puss.






Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: