27/11.

2010-11-27 15:26:19
0 kommentarer
Hej kompisar!
Hur är läget? Här är det sådär i Freddie's långkalsonger med älgar. :} Jag
är lite småförkyld, snuvig och ont i halsen.. men äh, det överlever jag nog.
Älgkalsongerna vill jag också ha. Jag har tjatat sen igår, när jag såg dom för
första gången. Så himla fina! Jag ska ha dom! ♥ Så om bebi vet sitt bästa så
köper han ett par åt mig i julklapp höhö :D

Idag fick jag bestämma själv.. antingen gå på bio {Harry Potter and the deathly hollows}
eller gå och käka thaibuffé. JAG VILL gå på bion, men den måste jag betala själv - och
min kassa med pengar är inte så hög, om man säger så - men om jag går på thaibuffé
så bjuder Freddieboy. Vilket tror ni man väljer? Thaibuffé såklart! Bion tänker jag ta
när jag får studiebidraget, alltså i veckan.... :}
L O V E




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: