Dag 6 – Min dag.

2010-11-29 22:36:00
0 kommentarer
Jag började dagen med att stiga upp. Woopiwoopi! Sen varvade jag kaffe, klä på
mig, sitta vid datorn och packa iordning det jag skulle ha med mig. 7.30 gick jag till
käftis för lackering av mina tänder! :} Det tog bara 15 minuter, så när klockan var
8.05 satt jag på bussen tillsammans med barndomsvännen Paula.

När jag kom fram till praktiken, blev det kaffe igen, med mina kollegor :>
När min nya handledare kom så hälsade jag på henne, fick veta att det inte
är så mycket att göra idag - så jag gjorde annat {facebook, maila, skrev lite
på artikel om vartannat} o så fick Tanja {min handledare} ett samtal om att en
rektor på gymnasieskolan hade avgått - så vi skulle dra dit, prata med elever, o
jag fick det ärofylda arbetet att vara fotograf. Gick kanon för övrigt!

När det var gjort så gick vi tillbaka till redaktionen, jag fortsatte med det jag gjort,
drack lite glögg innan jag drog hem o typ chillade mest.

När jag kom hem gick jag till biblioteket o tog kort till min artikel ↓ o lånade lite böcker.


När jag kom hem lagade jag mat, köttbullar o makaroner. Jag läste i en av mina
nylånade böcker och pratade med min hamster. Jag lekte med kameran som jag fick
låna hem, och det resulterade i massor med bilder!






Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: