16/10.

2010-10-16 07:50:05
0 kommentarer
Vad jag gör uppe såhär tidigt en lördag,
undrar jag också. Men jag tänkte att jag
ska ändå jogga en sväng något idag, så
istället för att ta snålskjuts upp till lantstället
när moster&mormor kommer ner för o
hämta mig, så joggar/går jag dit istället.
Så därför är jag vaken.

Skrev inget igår, men det var skola som gällde.
Hängde lite med Clara o Kalle efteråt, dom
hjälpte mig med en present till moster, sen
gick jag o Kalle och satte oss på musik&kongress
o snackade lite i någon timma. Trevligt värre!
På kvällen tittade jag på idol (pluspoäng till mig!)
och somnade sen vid halv elva. Yäy.

Nu ska jag klä på mig. Ringa moster o säga att jag
är påväg. Sen sticker jag! Puss.

P.S.
Jag kommer antagligen sova där inatt.
Inget bestämt än dock.




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: