2/10.

2010-10-02 22:57:25
0 kommentarer
I torsdags träffade jag min storebror (halvbror, på pappas sida).
Vi lunchade, fikade och gjorde intervju på 4 timmar. Det var
trevligt, och förhoppningsvis ses vi snart igen! Det har blivit
alltför sällan de senaste åren faktiskt. :<


När jag åkte hem fick jag ett fotobegär så stort att jag fotade på bussen
till Enköping. En bild nedan. ↓ Mer bilder blev tagna när jag klev av bussen,
men de har jag inte hunnit (läs: orkat) fixa iordning. 




Igår spenderades halva dagen i sängen, sovandes, och resterande av
dagen hemma hos Freddie's bror. Vi käkade tacos och spelade Wii
hela kvällen! Citerar F's brorson: "Det här kan man verkligen kalla
fredagsmys!", och det var precis vad det var. ♥
Idag var jag och Freddieboi i Västerås ensamma, vuxenpoäng!
hehe, närå, men jag köpte två par skor som jag ska visa någongång,
och lite foder till Ohbie. Nu skall jag ta och fixa mig inför sängen,
imorgon kommer uppdateringen bli låg då jag och bebi ska rensa
ur hans rum, städa och möblera om. Lär ta några timmar!
Pözz




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: