1/1.

2010-09-01 20:26:58
0 kommentarer
Åh, jag fattar inte. Jag har ont i hela jävla kroppen, efter ett lek-gympa-pass
(lite efter fotolektionen då vi fick sitta på ett jävligt obekvämt golv i 45 minuter).
I don't get it. Freddie får ge mig massage sen! Ååååh, vad underbart. :}

För övrigt är allt rätt okej. Jag ska skriva lite frågor till en intervju jag skall göra
imöra, sen ska jag - om min bror loggar in på facebook - prata lite med honom
för jag ska nämligen göra en intervju med honom också till vårat magasin och
han ska troligtvis komma upp till Uppsala efter den 14 september. Härligt! :} But
well, nu blir det ett bubbelbad och sen ta en dusch. Känner mig inte så himla
fräsig just nu kan man säga..... :<


Pöss




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: