Dör långsamt.

2010-09-15 22:59:28
0 kommentarer
Är halvnöjd med min artikel jag skickade in för fem minuter sen. Det går alltid att ändra,
fick ihop en sida men skulle vilja skriva mer, men får säga det till läraren på fredag när
jag är tillbaka i skolan. Ska nämligen vara hemma imorgon, känner att det inte är värt
att gå till skolan och bli ännu mer sjuk, framför allt att gå dit med feber, frossa, snuva
och halsont är inte speciellt värt - och man är inte så himla produktiv. Måste dock
skriva min historia, yey. :<


Att göra:
intervju/porträtt med bror min. - textk b (inom två veckor)
skriva en krönika. - textk b (inom två veckor)
uppsats om slang. - svenska b (klart nästa vecka(?))
skriva min historia + redovisning. - historia (redovisning fredag, inlämning måndag)
en uppgift om diktatur. samhäll a (inlämning 24/9)
ett ljudrepotage om ett jobb. radio a (ingen deadline än)


.... och säkert mycket mer. Jag har verkligen inte tid att bli sjuk nu, men det är bara
att bita i det sura äpplet och ligga hemma, vila och knarka värktabletter. Nej nu ska
jag nog dra med mig bebi och lägga mig och sova.


Pözz o g'natt




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: