Bumpy ride

2011-01-07 21:47:55
0 kommentarer
Kom hem väldigt sent igår {eller typ 22.10, men ändå} så jag orkade inte blogga
när jag kom hem. Hade för övrigt en väldigt trevlig dag hos Clara ♥, vi pratade,
åt, och Sanny spelade. Typ. Och nu kan jag iallafall skryta om att jag vet vart
Jerran o Karlos hus bor, haha. :}


Idag, har jag haft väldigt mycket och göra men inte fått så mycket gjort faktiskt.
Eller jo, jag har bara att städa kvar - men det orkar jag inte göra just nu, så
jag gör det imorgon innan jag åker till Freddieboi. 

Jag fick hem världens vackraste skapelse idag. Så nöjd!
{om det inte hade varit 1½ år kvar till studenten skulle jag lätt ha den på mig då!}


Klänningen från Nelly. Och så världens gulligaste, lekfullaste och jobbigaste katt. ↑




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: