Dag 13 – Den här veckan.

2011-01-10 01:15:00
0 kommentarer
Den här veckan. Ja. 

MÅNDAG {idag}; är jag fortfarande ledig. Jag ska träna. Ladda för skolan.
Umgås med världens bästa ♥, och så ska jag ju blogga. Såklart!

TISDAG; skolan börjar. Gå i skolan. Åka hem igen. Jag ska även träna
denna dag också. Sen kommer jag antagligen få en massa uppgifter att
göra, så plugga ska jag väl göra också.

ONSDAG; skolan. Vara kvar i skolan när jag slutar pga informationsmöte.
Vara på informationsmöte för 9:or. Hem. Träna om jag orkar.

TORSDAG; skolan idag med. Går till 16.25. Jag ska träna, äta middag, chilla
when im home, eventuellt åker jag till Enköping stad också.

FREDAG; skolan. Slutar tidigt. Möta baby. Åka hem till mig. Ha fredagsmys.
Träna.






Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: